Způsoby doručení

Doručení Českou poštou - doporučeně                        79 Kč
Doručení Českou poštou - balík do ruky                      99 Kč

Výdejní místa - Zásilkovna                                         59Kč

Způsoby plateb

Dobírka                                                                   40 Kč
Běžný bankovní převod                                         ZDARMA

Většinu zboží máme skladem a expedujeme ho zpravidla následující pracovní den.

 

Způsoby doručení

Doručení Českou poštou Doporučeně (79 Kč)

logo pošta

Objednané zboží Vám Česká pošta doručí do 2-3 dnů po expedici až domů. Při odeslání zboží Vám zašleme e-mailem detailní informace o Vaší zásilce.

Kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v on-line systému České pošty: Sledování zásilky

Pokud Vás poštovní doručovatel České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 14 dní.

Doručení Českou poštou Balík do ruky (99 Kč)

logo balík do ruky

Objednané zboží Vám Česká pošta doručí následující pracovní den po expedici až domů. Při odeslání zboží Vám zašleme e-mailem detailní informace o Vaší zásilce. O doručení Vás bude dále informovat Česká pošta sms zprávou nebo e-mailem.

Kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v on-line systému České pošty: Sledování zásilky

Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní. V průběhu této lhůty Vás Česká pošta bude o uložení ještě jednou informovat.

Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat. Případně můžete změnit i místo dodáníZměna termínu nebo místa pro dodání

Výdejní místa Zásilkovna (59 Kč)

logo zásilkovna

Využijte možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží na pobočkách sítě Zásilkovna. O termínu expedice Vašeho balíčku Vás budeme včas informovat, uvádějte prosím svůj email i telefonní číslo

Na vyzvednutí své zásilky máte 7 dní. V současné době nelze na pobočkách platit zásilky platební kartou. V případě dobírky lze tedy zásilku zaplatit jen hotově.

Službou zasilkovna.cz je možné vydávat zásilky do 10 kg. Také má omezený limit celkových rozměrů balíku. V případě, že Vaše objednávka tento limit přesáhne, bude zásilka v rámci možností rozdělena. Pokud to nebude možné, domluvíme se s Vámi na jiné variantě dodání zásilky. 

Upozorňujeme, že se nejedná o prodejny Hromi.cz

Způsoby platby

Dobírka (40 Kč)

Nejpoužívanější způsob platby. Zboží zaplatíte hotově přepravci nebo na pobočce výdejního místa až při převzetí svého balíčku.

Běžný bankovní převod (ZDARMA)

Pokud za zboží rádi platíte předem, můžete využít také běžný bankovní převod.

Po odeslání objednávky Vám zašleme na Vámi uvedený e-mail všechny informace, které jsou důležité pro převod peněz (číslo účtu, variabilní symbol, atd.). Platbu byste měli provést do 5 pracovních dní. Dokud peníze nedorazí na náš účet, nebude zboží odesláno. Myslete na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dní.

Ve chvíli, kdy Vaše peníze dorazí na náš účet, odešleme Vám e-mailem potvrzení o zaplacení a předpokládaném termínu expedice. Pokud Vaši platbu včas neobdržíme a ani nás nebudete nijak kontaktovat, Vaše objednávka bude po 3 dnech zrušena.

Naše záruky

Záruka vrácení peněz

Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu spokojeni se zbožím, můžete nám ho vrátit zpět do 14 dnůod převzetí zásilky a my Vám za toto zboží vrátíme peníze.

Potřebujete poradit?

Pokud se chcete na něco zeptat nebo nám cokoliv sdělit, pak nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince 774 698 002nebo zašlete dotaz na adresu: info@hromi.cz. Rádi Vám poradíme a Vaše dotazy zodpovíme nejpozději do 2. pracovního dne.

Převzetí a reklamace dodání zboží

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. V případě, že máte podezření na poškození zásilky, tak ji, prosím, ihned reklamujte u přepravce.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce: Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek do 24 hodin od převzetí. Po delší době by již nemusela být uznána. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Můžete se také obrátit na naši zákaznickou linku 774 698 002 nebo na e-mail info@hromi.cz, kde vám rádi poradíme jak v takových případech postupovat.